Název: Marketingový plán studia Yoga Karlín
Překlad názvu: The marketing plan for Yoga Karlín studio
Autoři: Levá, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hloubkový rozhovor; jóga; marketingový mix; pozorování; služby; SWOT analýza; deep interview; marketing mix; observation; services; SWOT analysis; yoga

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/108876

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-404029


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet