Název: Pojetí přírodních věd v projektovaných kurikulárních dokumentech vybraných zemí
Překlad názvu: The Science in Intended Curriculum and Framework Documents in Selected Countries
Autoři: Holec, Jakub ; Dvořák, Dominik (vedoucí práce) ; Knecht, Petr (oponent) ; Žák, Vojtěch (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Anglie; Finsko; kurikulum; přírodovědné vzdělávání; Skotsko; Spojené státy americké; standardy; vzdělávací reforma; Česká republika; curriculum; Czech Republic; educational reform; England; Finland; Science education; Scotland; standards; the United States of America

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110640

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-404561


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet