Název: Navrhování osvětových kampaní: Úloha druhu argumentu a formátu sdělení
Překlad názvu: Designing Health Interventions: The Role of Argument Type and Message Format
Autoři: Schlosserová, Michaela ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: afektivní; alkohol; charakteristiky sdělení; efektivita; intervence; kognitivní; mladiství; osvětová kampaň; typ argumentu; affective; alcohol; argument type; binge-drinking; cognitive; effectiveness; health campaign; message characteristics; two-sided message; young-adults

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110446

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405888


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet