Název: Oborové čtení ve výuce zeměpisu: přístupy učitelů v širším kontextu
Překlad názvu: Reading in geographical teaching: teacher's approach in a wider context
Autoři: Kafková, Michala ; Řezníčková, Dana (vedoucí práce) ; Marada, Miroslav (oponent) ; Hofmann, Eduard (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: náročnost textu; oborová gramotnost; oborové čtení; potenciál textu; profesní učení; profesní vědění; přesvědčení učitele; přístup učitele; vidění a jednání; zakotvená teorie; disciplinary literacy; grounded theory; professional knowing; professional learning; reading in disciplines; teacher's attitude; teacher's belief; text complexity; vision and action

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110085

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405970


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet