Název: Učitelé jako aktéři vzdělávací politiky: konceptualizace aktérů ve veřejné politice a aplikace vybraných přístupů na příklad učitelů
Překlad názvu: Teachers as actors of education policy: A conceptualization of actors in public policy and an application of selected approaches on the example of teachers
Autoři: Mouralová, Magdalena ; Veselý, Arnošt (vedoucí práce) ; Malíková, Ludmila (oponent) ; Winkler, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aktér; sumativní obsahová analýza; teorie veřejněpolitického procesu; učitelé; vnější diferenciace; vzdělávací politika; actor; agent; educational policy; stakeholder; summative content analysis; teachers; theories of policy process; tracking

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110214

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-405980


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet