Název: Teorie PASS: diagnostický screeningový nástroj pro rodiče a učitele
Překlad názvu: The PASS Theory: The assessment screening tool for parents and teachers
Autoři: Háse, Lenka ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Šírová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: teorie PASS|Hodnotící škála PASS|kognitivní procesy|teorie zpracovávání informací|intervence; PASS Theory|PASS Rating Scale|Cognitive processes|Information Processing Theory|Intervention

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110274

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-406220


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet