Název: Mediální obraz prezidentských kandidátů ve vybraných českých denících: Případová studie mediální reprezentace prezidentských voleb v USA, Francii a České republice
Překlad názvu: Media image of presidential candidates in Czech daily newspaper: Case study of media presentation of presidential elections in the USA, France and the Czech Republic
Autoři: Presser, Šimon ; Kmeťková, Zuzana (vedoucí práce) ; Benda, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: atributy; Koeficient mediální afekce; Mediální obraz; mikroatributy a makroatributy; nastolování agendy atributů; nastolování agendy druhého stupně; obsahová analýza; prezidentské volby; rámcování; význačnost; attribute agenda setting; attributes; Coefficient of media affection; content analysis; framing; Media image; micro-attributes and macro-attributes; presidential elections; salience; second level agenda setting

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/116477

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-410510


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-02-28, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet