Název: Hodnotí žáci 2. stupně základních škol a nižšího stupně gymnázií jako atraktivnější reálné zoologické preparáty nebo jejich modely?
Překlad názvu: Do the pupils of lower secondary education as more attractive real mounted zoological specimens or their models?
Autoři: Moudrý, Jakub ; Mourek, Jan (vedoucí práce) ; Janštová, Vanda (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: atraktivita; didaktika biologie; model; nižší stupeň gymnázia; preparát; výuková pomůcka; zoologie; základní škola; attractiveness; didactics of biology; lower secondary education; model; preparation; teaching aid; zoology

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/116910

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-410905


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-03-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet