Název: Dilemata začínajících učitelů spojená s inkluzí
Překlad názvu: The novice teachers' dilemmas associated with inklusive education
Autoři: Gruberová, Lucie ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Horská, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: individualizace; Inkluze; inkluzivní vzdělávání; kompetence; připravenost učitele; začínající učitel; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; competence; Inclusion; inclusive education; individualuzation; pupil with special educational needs; starting teacher; teacher's readiness

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/117439

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-411673


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet