Název: Systém pro společnost zabývající se telefonováním
Překlad názvu: System for Company Dealing with Telephoning
Autoři: Huvar, Michal ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Trchalík, Roman (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aplikační rámec Spring; Asterisk; CDR; databáze; DWR; Hibernate; informační systém; Java EE; Javascript; PostgreSQL; Spring Web MVC; SQL; telemarketing; UML; Asterisk; CDR; database; DWR; Hibernate; information system; Java EE; Javascript; PostgreSQL; Spring Framework; Spring Web MVC; SQL; telemarketing; UML

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/187620

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412857


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet