Název: Technická podpora managementu incidentů
Překlad názvu: Technical Assistance of Incident Management Support
Autoři: Soukup, Zdeněk ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Help desk; ITIL; ITSM; Management incidentů; management problémů; management změn; plnění požadavků; Service Desk; Change Management; Help Desk; Incident Management; ITIL; ITSM; Problem Management; Request Fulfillment; Service Desk

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/187633

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412870


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet