Název: Nástroj pro určování atribuce online marketingových aktivit
Překlad názvu: Tool for Determining Attributions of Online Marketing Activities
Autoři: Šišák, Ivan ; Henzl, Martin (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: atribuce; marketingová kampaň; modely atribuce; návštěva; návštěvník; webová analytika; zdroje; zobrazení stránek; attribution; attribution models; campaign; medium; page views; visit; visitor; web analytics

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/187661

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-412893


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet