Název:
Návrh úprav mezinárodní marketingové strategie vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposal of Modifications in the International Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři:
Prokopová, Monika ; Eliáš, Daniel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na pozměňovací návrhy současně uplatňované marketingové strategie společnosti Letiště Brno, a.s. tak, aby byla v souladu s krátkodobými i dlouhodobými cíli. Teoretická část práce se zabývá pochopením oblasti marketingu a dále popisuje leteckou dopravu a fungování letišť. V praktické části je provedena analýza současného stavu a na základě zjištěných skutečností jsou vytvořeny vlastní návrhy a doporučení.
The diploma thesis focuses on amendments of marketing strategy of Airport Brno, a.s. so that it is consistent with both the short-term objectives and the long-term objectives. The theoretical part of the thesis deals with understanding marketing and describes air transport and airports activities. In the practical part is an analysis of the current situation and based on the findings were created own proposals and recommendations.
Klíčová slova:
letiště; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; služby; airport; marketing; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; services
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191360