Název: Návrh úprav mezinárodní marketingové strategie vybrané společnosti
Překlad názvu: Proposal of Modifications in the International Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři: Prokopová, Monika ; Eliáš, Daniel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: letiště; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; služby; airport; marketing; marketing communication; marketing mix; marketing strategy; services

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191360

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-414487


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet