Název: Návrh marketingového mixu pro produkt uváděný na slovenský trh
Překlad názvu: Proposal of Marketing Mix for Product Placed on the Slovak Market
Autoři: Vepřková, Markéta ; MBA, Martin Novák, (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; Marketing; marketingový mix; SLEPTE analýza; SWOT analýza; communication mix; Marketing; marketing mix; SLEPTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191364

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-414491


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-11, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet