Název: Experimentální výzkum vlivu primingu značek na chování lidí
Překlad názvu: Experimental Study o Influence of Brand Priming on Behavior of People
Autoři: Moravcová, Natálie ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: experimentální výzkum; podprahové vystavení značce; Priming; replikace; replikační krize; stimul; vliv primingu; značka; brand; experimental study; influence of priming; prime; Priming; replication; replication crisis; subliminal brand exposure

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118633

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415144


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet