Název: Propagace soukromé lokální značky za třetí republiky: případová studie lihovaru Rudolfa Poborského
Překlad názvu: Local Brand Communication during Third Republic - Case Study of Rudolf Poborsky's Distillery
Autoři: Rieger, Matyáš ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Lihovar; podnikání; propagace; třetí republika; značka; brand; Distillery; entrepreneurship; promotion; third republic

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118714

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415222


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet