Název: Vyobrazování vzdáleného utrpení v reklamě a jeho důsledky
Překlad názvu: Portrayal of distance suffering in advertising and its consequences
Autoři: Dušková, Magdalena ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: etika; lítost; Nezisková reklama; neziskové organizace; reklama; vyobrazení utrpení; compassion; ethics; ethics in advertising; NGOs advertising; pity; portrayal of suffering; suffering

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118753

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415261


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet