Název: Výzkum postojů generace Z k módním značkám
Překlad názvu: The attitudes of generation Z towards fashion brands
Autoři: Čepelova, Anastasia ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: generace Z; luxus; móda; postoje; výzkum postojů; attitude; fashion; generation Z; luxury; research of attitudes

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/118776

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415284


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-07-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet