Název: Analýza mediálního a společensko-kulturního vlivu pražského týdne módy na český módní sektor 2017 až 2018
Překlad názvu: Analysis of media and social-cultural effect of Prague fashion week on Czech fashion business between years 2017 and 2018
Autoři: Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Lütke Notarp, Ulrike (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]


Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/119013

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415517


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet