Název: Sociální sítě jako nástroj politického marketingu: analýza českých politických stran
Překlad názvu: Social media as an instrument of political marketing: analysis of czech political parties
Autoři: Rumiantceva, Iuliia ; Císař, Ondřej (vedoucí práce) ; Sedláček, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Instagram; online komunikace; politický marketing; Sociální sítě; Twitter; české politické strany; Czech political parties; Facebook; Instagram; online communication; political marketing; Social networks; Twitter

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/119254

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415751


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet