Název: Marketingový výzkum
Překlad názvu: Marketing Research
Autoři: Vidlička, Václav ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikace; Marketing; Marketingový výzkum; Nástroje; Propagace; Reklama; Služby; Advertising; Communication; Marketing; Marketing research; Promotion; Services; Tools

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192710

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-417480


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet