Název: Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu: Sales promotion and advertising of a particular company
Autoři: Sýkora, Marek ; Chalupa, Patrik (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing; marketingový výzkum; Podpora prodeje; analytic and proposal. In theoretical part I name and de-scribe possible tools of sales promotion and marketing. My main sources are literature and interviews of leading experts in marketing. Analytic part consists of research about tools of sales promotion currently used by analysed company and their competitors. In research I use customer reviews; available marketing communication of the company and interviews with owner of the company. In proposal part of my bachelor thesis I describe specific way to improve currently used sales promotion and also propose usage of other tools to improve marketing overall with specific numbers including costs; expected reach; revenue and return on investment. In this part I base my proposals on information from analytic part.; This bachelor thesis is about efficient usage of instruments of sales promotion and marketing of specific company in the field of beds and mattresses sales. Bachelor thesis is divided into 3 parts: theoretical

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/193286

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-417981


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet