Název:
Analýza trhu s produkty biokosmetiky v regionu Brno-město
Autoři:
Škorpíková, Sandra Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce v literární části stručně charakterizuje hlavní principy bioprodukce, definuje pojem biokosmetika a její současný stav na trhu, a obecné trendy prodeje kosmetických přípravků. Dále pak charakterizuje základní marketingové pojmy a vymezuje problematiku nákupního chování spotřebitele. V praktické části se zabývá analýzou českých výrobců certifikované kosmetiky a jejich sortimentu a dostupnosti tohoto sortimentu ve specializovaných prodejnách v regionu Brno-město. U vybraného subjektu prodejce přírodní a bio kosmetiky bylo provedeno šetření o možnostech a využití nástrojů marketingového mixu. V posledním šetření byly zjištěny postoje a nákupní chování ve vztahu k produktům přírodní a bio kosmetiky formou dotazníkového šetření.The diploma thesis briefly characterizes the main principles of bio-production, defines the term organic cosmetics and its current state on the market, and general trends of cosmetic product sales. Then it characterizes basic marketing terms and defines the issue of consumer buying behaviour. The practical part deals with the analysis of Czech manufacturers of certified cosmetics and their assortment and the availability of this range in specialized stores in the Brnocity region Investigation of possibilities and the use of marketing mix was carried out on a selected retailer of natural and organic cosmetic. In the last survey, attitudes and buying behaviour in relation to natural and organic cosmetics products were found in the form of a questionnaire survey.
Klíčová slova:
certifikovaná přírodní a bio kosmetika; marketing; region Brno město; výrobci a sortiment v České republice