Název:
Strategie rozvoje PR vybrané společnosti
Autoři:
Drnovská, Kateřina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je navrhnout strategii, která zlepší PR společnosti Southwestern Advantage v Brně. Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část cituje informace a fráze z podstatných zdrojů pro pochopení problematiky. V analytické části je zpracována analýza aktuální situace, PEST a SWOT analýza a na jejich základě je navržena strategie aktivit, které zlepší PR společnosti pro brněnskou skupinu. Jednotlivé aktivity jsou cíleny na významná publika s cílem vybudovat povědomí a pozitivní pohled na danou příležitost.Goal of the bachelor thesis is to come up with the strategy of activities leading to development of public relations for Southwestern Advantage in Brno. Thesis is divided into 3 sections. First one is theoretical where author is citing information and phrases from important resources. Second analytical part describes the situation, factors influencing PR of the company as well as its strengths and weaknesses. Practical part puts together recommendations based on analysis and puts together a strategy of development of PR for the group. All activities are focused on main groups with the goal of sharing positive information and creating positive opinion about this opportunity.
Klíčová slova:
analýza PEST; analýza SWOT; náborování; PR; strategie