Název: Využití marketingově-obchodních nástrojů v informačním systému podniku
Autoři: Csicseri, Gabriel
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza informačního systému; databáze; e-shop; ekonomický systém; informační procesy; informační systém; inovace; ISAC; marketing; návrhy

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=104693

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429019


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet