Název:
ROPO efekt a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov
Autoři:
Ďurajková, Alexandra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Ďurajková, A. ROPO efekt a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů. Bakalářské práce. Brno: Mendelova univerzita 2019. Tématem této práce je aktuální problematika v rámci obchodování, které byla přidělena zkratka ROPO. Práce se zabývá vlivem ROPO efektu na nákupní chování spotřebitelů generace Y. První část práce je zaměřena na stručný úvod do problematiky. Další část bude obsahovat kvantitativní a kvalita-tivní výzkum vypracovaný pro tuto práci. Následně budou analyzovány oba výzkumy a na základě jejich výsledků budou navrženy vhodné marketingových aktivit-ty na zvýšení návštěvnosti v kamenných prodejnách.Ďurajková, A. ROPO effect and its impact on consumer behavior. Bachelor thesis. Brno: Mendel University 2019. The topic of this bachelor thesis is the current issue within the business, which was given the acronym ROPO. The work deals with the impact of ROPO effect on millennial consumer buying behavior. The first part of this work is focused on a brief introduction to the issue. The next section will include quantitative and qua-litative research developed for this work. Subsequently, both researches will be analyzed and based on their results, appropriate marketing activities will be pro-posed to increase the amount of visitors in the brick and mortar stores.
Klíčová slova:
e-shop; kamenná prodejna; offline; online; ROPO; spotřebitel; vyhledávání informací