Název:
Obchodní politika firmy Microtex a.s.
Autoři:
Pařízková, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem obchodní strategie pro firmu Microtex a.s. Cílem práce bylo na základě získaných informací o firmě a následného vytvoření SWOT analýzy navrhnout obchodní strategii, která by firmě v budoucnu měla přinést vyšší tržby a upevnit její pozici na trhu textilního odvětví. U vybrané obchodní strategie byla na základě průzkumu trhu provedena kalkulace očekávaných ročních nákladů a očekávaného zvýšení tržeb. Následně byly rozebrány faktory, které by mohly v budoucnu implementaci vybrané obchodní strategie ohrozit.This bachelor thesis deals with the proposal of the business strategy of the company Microtex Ltd. The purpose of this work was to propose a business strategy based on the acquired information about the company and the subsequent SWOT analysis, which should lead to higher sales and consolidate firms position in the textile industry market. Based on the market research, the calculation of the expected annual costs and the expected increase in sales for the selected business strategy was made. Subsequently, the factors which might endanger the imple-mentation of the selected business strategy in the future were analysed.
Klíčová slova:
cílený marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; obchodní politika; obchodní strategie; PESTE analýza; SWOT analýza