Název:
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
Autoři:
Daňková, Klaudia Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá identifikováním prvků, které hrají významnou roli při zvyšování konverzního poměru e-commerce webů, a nabízí detailnější pohled na několik vybraných prvků z hlediska UX. Součástí práce je i posouzení efektivity rozmístění vybraných prvků. Pro naplnění cíle práce byly využity kvalitativní metody - eye-tracking (n = 35), user testing (n = 36), hloubkové rozhovory (n = 36) a také kvantitativní metoda v podobě dotazníkového šetření (n = 309). Na základě poznatků byla formulována doporučení nejen pro zainteresované subjekty, ale i doporučení využitelná různými druhy e-commerce webů.The diploma thesis deals with the identification of elements that play a significant role in increasing the conversion rate of e-commerce websites and offers a more detailed look at several selected elements in terms of UX. The thesis also includes an assessment of the efficiency of the layout of selected elements. Qualitative me-thods – eye-tracking (n = 35), user testing (n = 36), in-depth interviews (n = 36) and quantitative method in the form of a questionnaire survey (n = 309) were used to fulfill the objective of the thesis. Based on the results, recommendations were for-mulated not only for the selected websites, but also applicable for various types of e-commerce websites.
Klíčová slova:
e-commerce; eye-tracking; generace Y; konverzní poměr; uživatelské testování; uživatelský zážitek