Název:
Marketingová strategie společnosti JELÍNEK-výroba nábytku s.r.o.
Autoři:
Kambová, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Kambová, L. Marketingová strategie firmy JELÍNEK - výroba nábytku s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Práce je zaměřena na výběr a tvorbu nejvhodnější marketingové strategie. Rešerše se zabývá tematikou způsobů analýzy a návrhu a výběru strategie. Praktickou částí je aplikace vybraných způsobů na firemní strategii v daném prostředí.Kambová, L. The marketing strategy of JELÍNEK - výroba nábytku s.r.o., 2016. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2016 This thesis is focusing on creation and selection of the most suitable marketing strategy. Theoretical part is looking into different ways of analysing, creating and choosing the best possible strategy.
Klíčová slova:
analýza; komunikační mix; marketingová strategie; marketingový mix