Název:
Komunikační strategie pro neparlamentní politickou stranu se zaměřením na online média
Autoři:
Pořízek, Jan Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro Stranu svobodných občanů. V teoretické části je představena problematika politického marketingu, tvorby politické strategie a využití online marketingu. V praktické části je analyzována současná situace strany, provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Na jejich základě je navrhnut koncept marketingové strategie a komunikační mix zaměřený na online média.Thesis aims to create communications strategy for the Free citizens party. The theoretical section serves to introduce concepts of political marketing, political strategy creation and utilization of online marketing. The practical part focuses on analysis of current situation of the political party and analysis of internal and external factors. Based on those, new marketing strategy and communications mix are designed with focus on online media.
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketingová strategie; politický marketing; Strana svobodných občanů; volební kampaň