Název: Vstup firmy Nobilis Tilia s.r.o. na německý trh s kosmetikou
Překlad názvu: Entry of the Nobilis Tilia Co., Ltd to the German Beauty Industry
Autoři: Dudrová, Lenka ; Kovářová, Radana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: competitive advantage; competitiveness; export; external analysis; Germany; internal analysis; strategic management; strategy; SWOT analysis; analýza vnútorného prostredia; analýza vonkajšieho prostredia; konkurencieschopnosť; konkurenčná výhoda; Nemecko; strategický management; stratégia; SWOT analýza; vývoz

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/195475

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-433204


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet