Název: Trendy, vývoj a percepce v kontextu programatické reklamy
Překlad názvu: Trends, development and perception in the context of programmatic advertising
Autoři: Cahlík, Zdeněk ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Stillerová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Mediální krajina Spojených států amerických (USA); mediální kritika online reklamy; Obecné nařízení na ochranu osobních údajů (GDPR); online marketingové trendy; Programatický nákup reklamy; Real Time Bidding (RTB); General Data Protection Regulation (GDPR); media criticsm of online advertising; Online Marketing Trends; Programmatic Buying Advertising; Real Time Bidding (RTB); The United States (US) media landscape

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/119913

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434154


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet