Název: Jak staří lidé vnímají vyobrazení stáří/starých lidí v kampaních neziskových organizací pro seniory
Překlad názvu: How old people perceive representation of old age/old people in non-profit organization's campaigns focused on old people
Autoři: Felcanová, Tereza ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: ageismus; neziskové organizace pro seniory; reklama; senioři; stereotypy; Stáří; advertising; ageism; non-profit organizations for old people; Old age; old people; stereotypes

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121820

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435717


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet