Název: Nové trendy v kulturním marketingu: příklad Národního divadla
Překlad názvu: Current Trends in Arts Marketing: Example of National Theatre
Autoři: Jeřábková, Kateřina ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: A Studio Rubín; audience development; Divadlo Na Zábradlí; doprovodný program; kulturní marketing; marketing divadel; Národní divadlo; práce s publikem; A Studio Rubín Theatre; art marketing; audience development; Na Zábradlí Theatre; National Theatre; special events; theatre marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121835

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-435732


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet