Název: Komparace inkluzivního vzdělávání v České republice a ve Francii
Překlad názvu: Comparing inclusive education in the Czech Republic and France
Autoři: Pohlová, Nikola ; Samek, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořáková, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Klíčová slova: francouzské školství; inkluze; inkluzivní vzdělávání; integrace; legislativa; české školství; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; Czech education system; French education system; inclusion; inclusive education; integration; law; pupils with special needs

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/122537

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-436296


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet