Název: Komparace hermeneutického přístupu a kritického myšlení ve vzdělávání
Překlad názvu: Comparison of Hermeneutics and Critical Thinking in Education
Autoři: Frühbauerová, Martina ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Sycha, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: filozofie vzdělávání|filozofická hermeneutika|Bildung|kritické myšlení|Hans-Georg Gadamer|Paulo Freire|dialog; educational philosophy|philosophical hermeneutics|Bildung|critical thinking|Hans-Georg Gadamer|Paulo Freire|dialogue

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/122796

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-436506


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet