Název: Formativní hodnocení v přírodovědných předmětech na úrovni ISCED 2 a 3
Překlad názvu: Formative Assessment in Science Education in ISCED 2 and 3
Autoři: Sobotková, Petra ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Chvál, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: formativní hodnocení; metody formativního hodnocení; přírodovědné předměty; techniky formativní hodnocení; formative assessment; methods of formative assessment; Science Education; techniques of formative assessment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/125398

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-440070


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-05-30, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet