Název: Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Překlad názvu: Marketing Strategy of the New Product / Services Launch
Autoři: Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza; Analýza rizik; Dotazníkové šetření; Hotel; Marketing; Nový produkt/služba; Porterům model pěti sil; STEP analýza; Strategie; SWOT analýza; Wellness; Analysis; Hotel; Marketing; New product / service; Porter's five forces model; Questionnaire survey; Risk analysis; STEP analysis; Strategy; SWOT analysis; Wellness

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197562

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-442982


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet