Název: Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Překlad názvu: International Marketing Mix of Selected Company Entering Foreign Market
Autoři: Sadloňová, Lujza ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: competitive price survey; expansion to foreign markets; German market; international marketing mix; orthopedic appliances; PESTE analysis; Porter's analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197699

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-443116


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet