Název: Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh
Překlad názvu: Proposal of the Communication Mix of the Selected Company for Entering the Foreign Market
Autoři: Hobza, David ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; internetové stránky; komunikace; komunikační mix; online marketing; reklama; sociální sítě; advertisement; communication; communication mix; e-shop; internet page; online marketing; social networks

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197703

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-443120


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet