Název: Optimalizace marketingového mixu vybrané společnosti na slovenském trhu
Překlad názvu: Optimization of the Marketing Mix of the Selected Company in the Slovak Market
Autoři: Kučerová, Amálie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový mix; mezinárodní marketing; minipivovar; SLEPTE analýza; SWOT analýza; řemeslné pivo; craft beer; international marketing; Marketing; marketing mix; mini brewery; SLEPTE analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/198039

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-443456


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet