Název:
Mobilní aplikace pro demonstraci řešení Rubikovy kostky
Překlad názvu:
Rubix Cube Demonstration on Mobile Platforms
Autoři:
Gajdoš, David ; Zbořil, František (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zaměřuje na tři hlavolamy odvozené z Rubikovy kostky. Cílem je vytvořit aplikaci pro operační systém Android, která uživateli umožní nasnímat stěny hlavolamu.Po správném nasnímání barevné konfigurace celého hlavolamu nalezne aplikace sekvenci pohybů vedoucí k jeho vyřešení. Tato sekvence je v textové i vizuální podobě následně uživateli prezentována a aplikace uživatele vede jednotlivými kroky až k vyřešenému stavu.
This thesis describes three Rubik's cube like puzzles. The goal is to create Android application which allows users to scan sides of a puzzle. After successfully scanning all sides of a puzzle, the application finds sequence of moves needed to perform to solve the puzzle.This found sequence is then textually and visually presented to the user. The application then guides the user through individual moves until the puzzle is solved.
Klíčová slova:
Android; Konvoluční neuronové sítě; MobileNetV2; OpenCV; Pyraminx; Rubikovo domino; Slimtower; TensorFlow; Android; Convolutional neural networks; MobileNetV2; OpenCV; Pyraminx; Rubik's domino; Slimtower; TensorFlow
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199415