Název: Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu: Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři: Pernicová, Lenka ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; Marketing; marketingová strategie; marketingový plán; podpora prodeje; reklama; SWOT analýza; advertising; competition; Marketing; marketing plan; marketing strategy; sales promotion; SWOT analyse

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199879

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-445257


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet