Název: Analýza a návrh digitální propagace společnosti
Překlad názvu: Analysis and Proposal of Digital Promotion of a Company
Autoři: Balaščák, Martin ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: Facebook Business Manager; Google Analytics; internet advertising; key words; SEO

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199915

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-445293


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet