Název: Analýza motivačních principů v multi-level marketingu
Překlad názvu: Analysis of motivation principles in multi-level marketing
Autoři: Andelová, Šárka ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Stehlíková, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; motivace; multi-level marketing; pracovní motivace; strukturální organizace; řízení lidských zdrojů; human resources management; Marketing; motivation; multi-level marketing; structural organization; work motivation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126805

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447001


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet