Název: Vyřizování stížností v organizaci poskytující sociální službu tlumočení českého znakového jazyka
Překlad názvu: Handling complaints in an organization providing interpretation of Czech sign language
Autoři: Lopour, Vojtěch ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Procházková, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: pravidla; sociální služba; Stížnost; tlumočení; znakový jazyk; Complaint; interpreting; rules; sign language; social services

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127065

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447033


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet