Název: Marketingová kampaň náboru nových členů do oddílu TJ Vodní Stavby Praha - Zelený pruh
Překlad názvu: Marketing recruitment campaign of new members for the club TJ Vodní Stavby Praha - Zelený pruh
Autoři: Poláčková, Tereza ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: event management; marketingová komunikace; moderní gymnastika; sociální sítě; členství; event management; marketing communication; membership; rhythmic gymnastics; social networks

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/126876

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447313


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet