Název: Případová studie kampaně Vote Leave k referendu o vystoupení Británie z Evropské unie z pohledu politického marketingu
Překlad názvu: Case study of Vote Leave campaign from the political marketing perspective
Autoři: Baloun, Matěj ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kampaň k referendu; nástroje politického marketingu; politická komunikace; politický marketing; referendum o členství Spojeného Království v Evropské Unii; Vote Leave; instruments of political marketing; political communication; political marketing; referendum campaign; referendum on the United Kingdom's membership of the European Union; Vote Leave

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127123

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-447326


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-11, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet