Název:
Případová studie kampaně Responsible Together
Překlad názvu:
Case Study of Responsible Together Campaign
Autoři:
Nováková, Lucie ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce analyzuje kampaň Responsible Together, která má za cíl snížit násilí na ženách. Kampaň je tvořena nestátními neziskovými organizacemi, které jsou součástí občanské společnosti. Cílem diplomové práce je zkoumat, jak daná kampaň vzniká, jakou má cílovou skupinu a jaké prostředky využívá v rámci komunikačního mixu. Jako výzkumný design je vybrána případová studie, která kombinuje více metod sběru dat. Pomocí analýzy dokumentů, vč. grafických materiálů, a pozorování, práce komplexně ukazuje proces tvorby kampaně, zapojené organizace a organizátory/ky. V neposlední řadě práce ukazuje specifika marketingu neziskových organizací.The aim of this thesis is to analyze a media campaign called Responsible Together, which is focused on decrease of violence against women. Campaign Responsible Together is created by non-profit organizations that are part of civil society. This thesis brings a description of the creative process of the campaign, it's target group, and communication mix. One part of this thesis also introduces the specifics of marketing in the non-profit field. A case study was selected as a research design because it allows combining more than one method of collecting data. These methods were document analysis, analysis of graphics, and participatory observation.
Klíčová slova:
domácí násilí; genderově-podmíněné násilí; Liga otevřených mužů; marketing neziskových organizací; mediální kampaň; Nestátní neziskové organizace; neziskové organizace; občanská společnost; práce s původci násilí; Responsible Together; civil society; domestic violence; gender-based violence; League of Open Men; marketing of non-profit organizations; media campaign; non-governmental organization; Non-profit organization; Responsible Together; work with perpetrators of violence