Název: Marketingová komunikace sportovních organizací na sociálních sítích
Překlad názvu: Marketing communication on social networks of sports organizations
Autoři: Tauchenová, Natálie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Covid-19; Facebook; Instagram; Twitter; YouTube; Česká Házená; Český florbal; Český volejbal; Covid-19; Czech floorball; Czech Handball; Czech volleyball; Facebook; Instagram; Twitter; YouTube

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/127331

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-448184


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-07-25, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet